بگو عاشق نیستیم: [RB:Rozblog_Dynamic_Code]

درحال بارگذاری ....
به سرباز گمنام خوش آمدید.وارد یا عضو شوید کاربرگرامی شما اکنون در مسیر زیر قرار دارید : بگو عاشق نیستیم:

بگو عاشق نیستیم:

تاریخ ارسال پست:
دو شنبه 11 ارديبهشت 1391
نویسنده:
بنده خدا
تعداد بازدید:
212

بگو عاشق نیستیم:

بگو عاشق نیستیم:

- انگار از آسمان آتش می بارید.به شهید غلامی گقتم: «گروه را مرخص کنیم تا اوایل پاییز که هوا خنک تر می شود، برگردیم»

گفت: «بگو عاشق نیستیم.» گفتم:«علی آقا!هوا خیلی گرم است.نمی شود تکان خورد.»

گفت: «وقتی هواگرم است و تو می سوزی، مادر شهیدی که فرزندش در این بیایان افتاده است،دلش می شکند و می گوید:خدایا بچه ام در این گرما کجا افتاده است؟ همین دل شکستگی به تو کمک می کند تا به شهید برسی.»

نتوانستم حرف دیگری بزنم. گوشی را گذاشتم،برگشتم و گفتم:«بچه ها،اگر از گرما بی جان هم شویم،باید جستجو را ادامه دهیم.» پس از نماز ظهر کار را شروع کردیم.تا ساعت نه صبح هر چه آب داشتیم،تمام شد.بالای ارتفاع 175شرهانی،چشم هایمان از گرما دیگر جایی درا نمی دید. به التماس نالیدیم: خدایا تورا به دل شکسته ی مادران شهید...

در کف شیار چیزی برق زد پلاک بود...


منبع:

بخش فرهنگ پایداری تبیان



کلمات کلیدی

*شهدا*

*دفاع مقدس*

*خاطرات شهدا*

مطالب مرتبط
نظرات این مطلب
رها میگه :
سلام. وب خيلي ارزشمندي داريد. خوشحال ميشم ب منم سر بزنيد

منجی
دیشب زنی رو دیدم که با آه و ناله می گفت : 9
خدا کند تو بیایی !
او عاشقانه برای آمدنت دعا می کرد.
صورت تکیده و درد کشیده زن رو به سوی آسمان ، انتظار آمدن منجی عالم بشریت را می کشید.
اما من ، دعا می کنم که تو نیایی !
تو بیایی که چه شود ؟ که چه کنی ؟
من برای منجی ای که 313 یار بیشتر ندارد دعا نمی کنم !
من برای ناجی ای که با شمشیر می خواهد بر علیه جهل فکری قیام کند دعا نمی کنم !
برای آمدنت دعا کنم که بیایی و سرهای ما را از تنمان جدا کنی ؟
آخر منجی تو چگونه می خواهی برای انسان این قرن سخن بگویی؟
با چه استدلالی می خواهی انسانهای بزرگ عصر ما را (ولتر - فروید - سارتر و ...)که همه چیز را با اصالت عقل می سنجند نه ایمان قانع کنی؟
برای دلتنگی و بیچارگی انسان قرن 21 کدام مدینه فاضله را می خواهی به ارمغان بیاوری؟ای منجی! زمانه ی ما ناجی عصر خودش را می خواهد نه هزاران سال پیش را.ناجی ای که دردهای انسان امروز را بفهمد.
ناجی ای که نه از شمشیر سخن بگوید و نه از کشتار.

ای منجی ! انسان امروز از جنگ متنفر است
دیگر نمی خواهد خون و کشت و کشتار را ببیند.آنقدر خسته است و درمانده که حتی نمی تواند به استقبالت بیاید.ای منجی ! تو می خواهی ستمکاران را نیست و نابود کنی؟
اما بگو چطور آنها را خواهی شناخت؟ 00:11
آنهایی که من می بینم چنان چهره ی خود را با نقاب ایمان آراسته اند که گویی خود خدایند !!
تو چگونه انها را می شناسی؟
ای منجی ! شمشیرت را غلاف کن ! برو گوشه ای تنها بنشین و چون من برای بشریت گریه کن

برای دیدن نظرات بیشتر روی شماره صفحات در زیر کلیک کنید

نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: